Railway - BLS, ස්විට්සර්ලන්තය
වර්ෂය - 1926-1931 (1st series) / 1939-1943 (2nd series)
නිෂ්පාදන සමාගමේ නම -Breda , SAAS (1st series) / SLM , SAAS (2nd series)
ඇක්සල් සැලැස්ම - (1'Co)(Co1')
ධාවන ක්රමය - විදුලි
බලය - 353 kN (ආරම්භය)
උපරිම වේගය - 100 km / h
බල ප්රතිදානය (Power output) - 4,410 kW (5,914 hp)
වර්ෂය - 1926-1931 (1st series) / 1939-1943 (2nd series)
නිෂ්පාදන සමාගමේ නම -Breda , SAAS (1st series) / SLM , SAAS (2nd series)
ඇක්සල් සැලැස්ම - (1'Co)(Co1')
ධාවන ක්රමය - විදුලි
බලය - 353 kN (ආරම්භය)
උපරිම වේගය - 100 km / h
බල ප්රතිදානය (Power output) - 4,410 kW (5,914 hp)
තව කරුණු -
ලබා ගත හැකි පළමු දුම්රිය එන්ජින් දෙක Lötschberg හරහා ගල් අඟුරු දුම්රිය ප්රවාහනය සඳහා භාවිතා කරන ලද අතර එක් දුම්රිය එන්ජිමක් ටොන් 550 ක දුම්රියක් පමණක් ඇදගෙන ගියේය. 1929 සිට ටොන් 600 ක බරක් පැටවීමට අවසර දී තිබුණද, දුම්රිය එන්ජිම තවමත් සම්පූර්ණයෙන් භාවිතා කර නොමැත. SBB විසින් Ae 8/14 හඳුන්වා දෙන තුරු, Ae 6/8 යනු ලොව බලවත්ම දුම්රිය එන්ජිමයි. ප්රතිපත්තිමය වශයෙන්, Ae 6/8 හි ප්රවාහනය කළේ අධික භාණ්ඩ ප්රවාහන දුම්රිය පමණි. මගී දුම්රිය බී 5/7 හි වගකීම විය, ඒවා අධික නම් පමණක් B 6/8 භාවිතා කරන ලදී.
මූලාශ්ර -
No comments:
Post a Comment