Bo - Bo ඇක්සල් සැලැස්ම
තනි ව්යාජ දෙකකින් අක්ෂ හතරක් සහිත දුම්රිය වාහන සඳහා රෝද සැකැස්මක් පෙන්නුම් කිරීම, සියල්ලම ඔවුන්ගේම කම්පන මෝටර මගින් ධාවනය වේ. එය නවීන විදුලි හා ඩීසල් විදුලි දුම්රිය එන්ජින් සඳහා මෙන්ම විදුලි බහු ඒකකවල බල කාර් සඳහා පොදු රෝද සැකැස්මකි.
බොහෝ මුල් විදුලි දුම්රිය එන්ජින් ඔවුන්ගේ කාලයේ වාෂ්ප එන්ජින් සමඟ පොදු ලක්ෂණ බෙදා ගත්හ. මෙම අංග අතර පැති ද සහ රාමු සවිකර ඇති රියදුරු ඇක්සල් ප්රමුඛ හා පසුපස අක්ෂ ඇත. දිගු දෘඩ රෝද පුටුව සහ ප්රමුඛ හා පසුපස අක්ෂ මගින් කොන්වල ස්ථායිතාව අඩු වූ අතර බර වැඩි විය.
නවීන මෝටර හා ඉලෙක්ට්රොනික් වල පැමිණීම හේතුවෙන් වැඩි බලයක් දුම්රිය වෙත ගෙන යා හැක්කේ අක්ෂ කිහිපයක් පමණි. නවීන විදුලි දුම්රිය එන්ජින් 6400 kW දක්වා ලබා දිය හැක්කේ අක්ෂ හතරක් මත පමණි. ඉතා විශාල බරක් සඳහා, විශේෂයෙන් තොග භාණ්ඩ ප්රවාහනය කිරීමේදී, මෙම රෝද සැකැස්ම සහිත තනි ඒකකයක් රෝද ලිස්සා නොමැතිව දුම්රිය වේගවත් කිරීමට තරම් මැලියම් බර අඩු වේ.
No comments:
Post a Comment