Tuesday, March 24, 2020

Co - Co ඇක්සල් සැලැස්ම කියන්නෙ මොකක්ද ?



Co-Co යනු ඩීසල් දුම්රිය එන්ජිමක් සඳහා  රෝද හයක් සහිත සියලුම අක්ෂයන් බලයෙන් යුක්ත වන අතර අක්ෂයකට වෙනම කම්පන මෝටරයක් ​​ඇත. මෙම විධිවිධානය සඳහා සමාන UIC වර්ගීකරණය (යුරෝපය) යනු AAR (USA) සඳහා Co′Co ′ හෝ C-C වේ.

පළමු ප්‍රධාන ඩීසල්-විදුලි දුම්රිය එන්ජින් Bo - Bo  සැකැස්ම විය. 1937 සිට EMD E- ඒකක A1A-A1A පිරිසැලසුමක් අක්ෂ හයක් සහිත ඇක්සල් බර අඩු කිරීම සඳහා භාවිතා කළ නමුත් ඒවායින් හතරක් පමණක් ක්‍රියාත්මක විය. දෙවන ලෝක යුද්ධයෙන් පසුව, බ්‍රිතාන්‍ය එල්එම්එස් විසින් පළමු Co-Co විධිවිධාන කිහිපයක් සහිත මූලාකෘති දුම්රිය එන්ජින් දෙකක් ඇණවුම් කරන ලදී. මේවා බොහෝ දුරට දකුණු අප්‍රිකාවේ ජනප්‍රිය විය.

අමතර රෝදවලට හොඳ කම්පනයක් ලබා දෙන බැවින් Co - Co ඇක්සල් සැලැස්ම භාණ්ඩ ප්‍රවාහනයට වඩාත් සුදුසු වේ. ඒවා ද ජනප්‍රිය වන්නේ අක්ෂ විශාල සංඛ්‍යාවක් නිසා ධාවන පථයට අඩු අක්ෂයක් පැටවීමෙනි.

Co-Co 1 රෝද සැකැස්ම Co-Co සැකැස්මට විකල්පයක් වන අතර එය ඇක්සල් බර අඩු කිරීමට අවශ්‍ය තැන භාවිතා කර ඇත.


No comments:

Post a Comment

විදෙස් දුම්රිය එන්ජින් ගැන දැන්ගමු ..... Big Boy

නම - Big Boy Railway - යුනියන් පැසිෆික් වර්ෂය - 1941- 1944 නිෂ්පාදන සමාගමේ නම - American Locomotive Company ඇක්සල් සැලැස්ම - 4-8-8-4 ධාවන ක...