Co-Co යනු ඩීසල් දුම්රිය එන්ජිමක් සඳහා රෝද හයක් සහිත සියලුම අක්ෂයන් බලයෙන් යුක්ත වන අතර අක්ෂයකට වෙනම කම්පන මෝටරයක් ඇත. මෙම විධිවිධානය සඳහා සමාන UIC වර්ගීකරණය (යුරෝපය) යනු AAR (USA) සඳහා Co′Co ′ හෝ C-C වේ.
පළමු ප්රධාන ඩීසල්-විදුලි දුම්රිය එන්ජින් Bo - Bo සැකැස්ම විය. 1937 සිට EMD E- ඒකක A1A-A1A පිරිසැලසුමක් අක්ෂ හයක් සහිත ඇක්සල් බර අඩු කිරීම සඳහා භාවිතා කළ නමුත් ඒවායින් හතරක් පමණක් ක්රියාත්මක විය. දෙවන ලෝක යුද්ධයෙන් පසුව, බ්රිතාන්ය එල්එම්එස් විසින් පළමු Co-Co විධිවිධාන කිහිපයක් සහිත මූලාකෘති දුම්රිය එන්ජින් දෙකක් ඇණවුම් කරන ලදී. මේවා බොහෝ දුරට දකුණු අප්රිකාවේ ජනප්රිය විය.
අමතර රෝදවලට හොඳ කම්පනයක් ලබා දෙන බැවින් Co - Co ඇක්සල් සැලැස්ම භාණ්ඩ ප්රවාහනයට වඩාත් සුදුසු වේ. ඒවා ද ජනප්රිය වන්නේ අක්ෂ විශාල සංඛ්යාවක් නිසා ධාවන පථයට අඩු අක්ෂයක් පැටවීමෙනි.
Co-Co 1 රෝද සැකැස්ම Co-Co සැකැස්මට විකල්පයක් වන අතර එය ඇක්සල් බර අඩු කිරීමට අවශ්ය තැන භාවිතා කර ඇත.
No comments:
Post a Comment